روز آرام تالار شیشه‌ای

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش ۴۷ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۳۹ هزار و ۳۸۶ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۰۹۵۸۹
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که اکثر شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


افت شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۴۷) واحد ریزش معادل (۰.۰۱) درصد به ۳۳۹ هزار ۳۸۶ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۲) واحد افت معادل (۱.۴۸) درصد به ۸۰ هزار ۹۹۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۷۸ واحد رشد معادل ۰.۰۷ درصد به ۱۰۵ هزار و ۲۰۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۲ واحد افزایش، معادل ۰.۰۷ درصد به ۷۰ هزار و ۲۹۷ واحد، شاخص آزاد شناور با (۷۵۳) واحد کاهش، معادل (۰.۱۹) درصد به ۴۰۰ هزار و ۵۶۷ واحد، شاخص بازار اول با (۲۶۹) واحد افت معادل (۰.۱۱) درصد به ۲۴۴ هزار ۲۰۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۵۷ واحد رشد معادل ۰.۱۴ درصد به ۷۰۱ هزار و ۲۳۶ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۲ نماد « فولاد با (۲۲۰) واحد و شتران با (۱۴۸) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


نوسان شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چرمی با ۵۸۳ واحد رشد معادل ۴.۷۵ درصد به ۱۲ هزار و ۸۷۴ واحد، فنی مهندسی با ۱۱۲ واحد افزایش معادل ۳.۸۳ درصد به ۳ هزار و ۴۰ واحد، منسوجات ۱۴۲ واحد رشد معادل ۲.۸۸ درصد به ۵ هزار و ۸۱ واحد، ماشین آلات ۱۷۱۰ واحد افزایش معادل ۱.۷۶ درصد به ۹۸ هزار و ۸۶۰ واحد، دستگاه های برقی با ۲۹۰۴۷ واحد رشد، معادل ۱.۶۲ درصد به یک هزار و ۸۲۴ واحد، قند و شکر (۱۳۰۷) واحد کاهش معادل (۲.۰۶) درصد به ۶۷ هزار و ۲۳۸ واحد، سایر معادن با با (۴۱۷۴) واحد ریزش معادل (۴.۵۴) درصد به ۸۷ هزار و ۸۶۸ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «ختوفا، شیران، کسرام، وایران، ثنوسا، آسیا و فپنتا»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «ددام، وصنام، ولملت، خنصیر، قثابت، کماسه و ثاباد» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان آخرین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۴۷۲ هزار و ۱۲ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۳۹۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر